fitness-957115_1920

U_C_S piedāvā jaunu produktu ABONEMENTS – SPA centru, sporta klubu, slidotavu, slēpošanas trašu kompleksu vai ūdens parku pārvaldei un automatizācijai.

1. Risinājums sporta klubam un SPA centram:

Plānošanas un ikdienas funkcijas:
– Pasākumu/ nodarbību/procedūru rezervēšanas funkcijas noteiktā dienā un laikā.
– Klientu reģistrācija programmā un viņu datu uzglabāšana datu bāzē. Klienta papildus informācijas logu izvēlne.
– Elastīga, pielāgojama atlaižu sistēma.
– Uzdevumu plānotājs: konkrētā trenera/speciālista nodarbību/procedūru grafiks, grupu un individuālo nodarbību saraksts, automātiskā nodarbību sadale pēc klienta iegādātā abonementa tipa. Pasākuma ātra meklēšana pēc konkrēta speciālista, laika, datuma, klienta, resursa.
– Elastīga tarifu sistēmas iestatīšana sporta kluba apmeklēšanai. Tarifikācija sekundēs, minūtēs, stundās. Ir iespēja konfigurēt jebkuru tarifu, pamatojoties uz klienta prasībām.
– Automātiska pasākumu izveide pēc pārdotā abonementa. Abonementa apturēšanas iespēja (slimību, atvaļinājumu gadījumā). Ilgtermiņa abonementa apmaksas automātiskā sadalīšana.
– Datu bāzes automātiskā saglabāšana katru dienu.
– un citas funkcijas.

spa-3184610_1920

Atskaišu modulis

Atskaišu modulī var izveidot visas nepieciešamas atskaites:

– atskaites pēc pakalpojumiem;
– pakalpojumu pieprasījumu;
– resursu un pasākumu atskaites;
– nomas atskaites;
– atskaite par speciālistu noslodzi;
– lojālie un pazaudētie klienti;
– pārdošanas salīdzinājums pēc abonementu veida.
Pēc nepieciešamības esam gatavi izstrādāt ari citas atskaites.

Līgumu uzskaites modulis

Līgumu uzskaites modulis ir paredzēts sadarbības uzņēmumu datu uzglabāšanai un uzturēšanai, kā arī Līgumu datu ievadei, individuālo tarifu sastādīšanai, maksājumu uzskaitei un pārvaldei.

Modulis Zvanu menedžeris

Modulis “Zvanu menedžeris” ir paredzēts ienākošo un izejošo zvanu reģistrēšanai, ar iespēju izveidot jautājumu sarakstu un uzturēt statistiku.

Pasākumu Online modulis

Ir paredzēts apmeklējumu abonementa iegādei un pasākumu rezervēšanai internetā, kā arī nodrošina klientam visu nepieciešamo informāciju par objekta resursiem un pasākumiem reālajā laikā.

Pasākumu atsekošanas modulis

Dod iespēju atsekot resursu nodarbinātību online režīmā.

Vēstuļu un īsziņu izsūtīšanas modulis

Iespēja izsūtīt klientiem informāciju vai reklāmas banneri, izmantojot e-pastu un SMS. Šobrīd ir integrācija ar sekojošiem pakalpojumu sniedzējiem:
Marketing SMS
Play SMS
MOBI
Alpha SMS

Papildus moduļi:

– Solārija kontrole un vadība;
– Līgumu kontrole;
– Zvanu menedžeris (zvanu reģistrācija, darbs ar klientiem);
– „Abonements on-line” – abonementu vai biļešu rezervēšana un pārdošana internetā;
– SMS vai e-pasta izsūtīšana klientiem;
– OLAP atskaišu ģenerators.

Kontroles funkcijas un atskaites:

– Klienta „Abonementa” konta bilances kontrole. Kredīta un depozīta darba shēmas ar viesi.
– Procentu aprēķināšana speciālistiem pēc paveiktā darba . Izmaksāto prēmiju kontrole.
– Abonementa derīguma termiņa, lietošanas noteikumu un ierobežojumu kontrole.
– Iespēja izmantot biometrisko identifikāciju piekļuves kontrolei, kā alternatīvu tradicionālajām kluba kartēm.
– Ierobežota funkcionāla piekļuve programmai atkarībā no lietotāja pilnvaras.
– Esošas sistēmā atskaites ir ērtas gan menedžeriem, gan augstākajai vadībai un īpašniekiem. Detalizētas atskaites sniedz pilnu informāciju par kluba/ SPA apmeklētību, naudas ienākumiem un klientu vēsturi. Var izmantot arī atskaišu ģeneratoru OLAP, kas atļauj menedžerim pašam veidot sev piemērotākās atskaites

Integrācijas iespējas:

– Integrācija ar citām programmām (r_keeper restorānu vadības, noliktavas uzskaites).
– „Abonements” strādā ar dažādu veidu iekārtām, tai skaitā: magnētisko karšu lasītājiem,svītrkodu lasītājiem, RFID karšu lasītājiem, slēdzenēm un turniketiem,web – kamerām.
– Iespēja uzbūvēt vienotu informācijas sistēmu klubu tīklam.

 

2. Risinājums solārijam:

– Ātra sistēmas caurlaidspēja (bez klienta kartiņas reģistrācijas sistēmā).
– Iespējama sauļošanas kabīnes integrācija ar „Abonements” programmatūru.
– Klients pats kontrolē sauļošanas seansa sākumu.
– Seansa beigas notiek automātiski pēc noteikta laika.
– Solārija seansa rezervēšanas iespējas.
– Iespēja pārdot saistītus ar šo nozari produktus: krēmus, cepures, u.c.

3. Risinājums akvaparkam:

– Ātra sistēmas caurlaidspēja (bez klienta kartiņas reģistrācijas sistēmā).
– Aizņemto skapīšu daudzuma kontrole. Rezervēšanas iespējas.
– Elastīga tarifu iestatīšana. Atkarībā no diennakts laika, nedēļas dienas, pavadītā kompleksā laika, viesa vecuma, u.c.
– Iespēja klientam pievienot vienlaicīgi vairākus identifikatorus (karte, rokassprādze, u.c.).
– Iespēja akvaparka telpās izmantot “elektroniskā maciņa” sistēmu.
– Integrācija ar citām programmām (restorānu, noliktavas, u.c.).
– Akvaparka sadalīšana pa dažādu tarifu zonām. Zonas tiek norobežotās ar turniketiem vai citām piekļuves kontroles sistēmām.
– Iespējams iznomāt viesim dažādas mantas (apļus, bumbas, glābšanas vestes). Nomas laika un iznomāto mantu skaita kontrole.

4. Risinājums slidotavām (hallēm) un slēpošanas trasēm:

– Iespējams veidot komplektus (objektu sakopojums ar noteiktām īpašībām), kas tiks tālāk iznomāts viesim. Veidojas atkarībā no krāsas, lieluma, formas, auguma, utt.
– Komplekta izsniegšana notiek ar viesa fizisko datu automātisko pārbaudi reģistrācijas kartiņā: augums, svars, kurpju izmērs, utt.
– Izsniegto komplektu skaitu un to komponentu kontrole.
– Elastīga tarifu iestatīšana, atkarībā no diennakts laika, nedēļas dienas, pavadītā slidotavā/slēpošanas trasē laika, viesa vecuma, utt.
– Integrācija ar turniketiem.
– Preču svītru kodu izmantošana tirdzniecībā.

“Abonementa” sistēmas mērķis ir palīdzēt uzņēmuma vadītājam:

– paaugstināt klienta apkalpošanas ātrumu un kvalitāti, kas savukārt palielina pārdošanas apjomus;
– samazināt neiegūtus ienākumus – kontrolēt personālu;
– piesaistīt klientus, ieviešot elastīgus abonementa cenas piedāvājumus;
– veicināt attīstību – sistēmā paredzēta uzņēmuma tīkla pārvaldei no centrāla ofisa;
– efektīvi kontrolēt uzņēmuma procesus, iegūt detalizētu datu analīzi. „Abonements” sistēmā ir iespējams pašam izveidot vēlamās atskaites;
– nodrošināt iespēju uzņēmuma vadītājiem pieņemt pamatotus lēmumus tālākai biznesa attīstībai, jo sistēma ir spējīga dot precīzus datus par jebkuru uzņēmuma darbības jomu jebkurā brīdī, par jebkuru laika posmu;
– nodrošināt drošu un stabilu darbu uzņēmumam.