24 st. UCS servisa līnija 6 7409465

Vai rakstiet service@ucs.lv


 

ucs.lv > Risinājumi > Restorāniem

R-Keeper risinājumi paredzēti bistro, kafejnīcas, bāra, restorāna, kluba darba ražīguma un efektivi- tātes kāpināšanai.

Risinājums „R-Keeper" paredzēts ražošanas un apkalpošanas efektivitātes celšanai restorānos, bāros, kafejnīcās un citos ar viesmīlību saistītos uzņēmumos, kā arī ēdināšanas uzņēmumu tīkliem. 
Kāpēc ir vajadzīga „R-Keeper” sistēma?
"R-Keeper" sistēma veiksmīgi palīdz mūsu klientiem svarīgākos biznesa uzdevumos - būtiski samazināt neiegūtus ienākumus no vienas puses un palielināt pārdošanas apjomus no otras puses.

"R-Keeper" sistēmas mērķis ir palīdzēt uzņēmuma vadītājam:
  • paaugstināt klienta apkalpošanas ātrumu un kvalitāti, kas savukārt palielina pārdošanas apjomus. "R-Keeper" ļauj ievest Jūsu uzņēmumā darbinieku motivācijas programmas, veicinot labākus strādniekus.
  • samazināt neiegūtus ienākumus - kontrolēt personālu. Ar "R-Keeper" palīdzību var izsekot visas kases lietotāju un noliktavas darbinieku ļaunprātīgas darbības un laicīgi pieņemt lēmumus par darbinieku pilnvarām un darba papildus kontroli;
  • palīdz sekot uzņēmuma pārdošanas un iepirkuma procesiem, piemēram, analizējot speciālas iepirkumu atskaites, izvēlēties izdevīgākus piegādātājus, sekot piegādātāju līgumcenu atbilstībai utt.
  • piesaistīt klientus, ieviešot viesu lojalitātes programmu, rīkot un analizēt mārketinga kampaņas (bonusu un atlaižu sistēmas, kompleksie dienas piedāvājumi, laimīgas stundas, klientu magnētiskas kartiņas ar atlaidēm vai punktu uzkrāšanu utt).
  • veicināt attīstību - sistēmā paredzēta ēdināšanas uzņēmuma tīkla pārvaldei no centrāla ofisa;
  • efektīvi kontrolēt noliktavas procesus, iegūt detalizētu datu analīzi. R-Keeper sistēmā ir iekļauts atskaišu ģenerators, kurš sniedz lietotājam iespēju pašam izveidot vēlamās atskaites;
  • nodrošināt iespēju uzņēmuma vadītājiem pieņemt pamatotus lēmumus tālākai biznesa attīstībai, jo sistēma ir spējīga dot precīzus datus par jebkuru restorāna darbības jomu jebkurā brīdī, par jebkuru laika posmu.
  • plānot uzņēmuma un personāla darba laiku;
  • nodrošināt drošu un stabilu darbu uzņēmumam.

Produkti
R-Keeper V7 -

sistēma paredzēta ēdināšanas iestāžu darba organizēšanai un vadīšanai. Tas ir pilnīgi jauns programmatūras risinājums, kuru izstrādājot, netika izmantoti nekādi pasaulē eksistējošu programmu prototipi, izņemot vienu – pieredzi.

StoreHouse -

ja Jums nepieciešama efektīva, ērta uzskaites sistēma, kura būtu neaizvietojama Jūsu ikdienas biznesā, mēs piedāvājam Jums programmu "StoreHouse". Tā palīdzēs sakārtot ēdināšanas iestāžu preču atlikumu, ēdienu pārdošanu, analizēt iepirkumus pēc piegādātājiem...

Delivery -

sistēma gatavās produkcijas piegādes vadībai.

 

Vēlaties vairāk informācijas? Vajadzīga konsultācija? Kontaktējaties ar mums!
Aizpildiet, lūdzu, formu un konsultanti atbildēs Jums!
Vārds
e-pasts
Tālrunis
Jūsu jautājums / pieprasījums

SIA "UCS" Lokomotīves 34, Rīga, LV-1057, Latvija / "UCS" ofisa tālr. 6 7409470 /" UCS" serviss atbildēs uz Jūsu jautājumiem pa tālr 6 7409465 / Rakstiet mums ucs@ucs.lv © 2017 SIA"UCS"

"UCS" grupas citas kompānijas : www.ucs.ru, www.ucs.lt, www.usc.ee About R-Keeper in Engish : www.rkeeper.com