Runājot par sadarbību ar U_C_S uzņēmumu, esam ļoti apmierināti, ka izvēlējāmies kompāniju, kura spētu nodrošināt augstas kvalitātes pakalpojumus mūsu IT sistēmām visā Baltijā un kam ir liela kompetence darbā ar restorānu vadības sistēmām. r_keeper programmatūra tika izvēlēta, jo tai ir vairākas priekšrocības un specializētas ātrās ēdināšanas aplikācijas, ko nevarēja piedāvāt citas restorānu uzskaites un vadības sistēmas……
Lai gan apskatījām vairākus alternatīvus pazīstamus grāmatvedības un veikalu kases sistēmu piegādātājus, diemžēl, sarunājoties ar viņiem radās iespaids, ka klienta vajadzībām viņiem vai nu nav laika, vai arī šis bizness viņus vienkārši neinteresē… Tā kā veikals bija jāiekārto mēneša laikā, SIA UCS personā atradām sadarbības partneri, kas ir ieinteresēts sava klienta veiksmē, jo tajā redz arī sava biznesa panākumu sakni. Vadoties no principa “skopais maksā divreiz” uzskatām, ka salīdzinoši augstie ieguldījumi ir atbilstoši, un ilgtermiņā tie atmaksāsies gan sistēmas intuitīvi…
Restorānu automatizācijas sistēma r_keeper netika izvēlēta pēc principa “gribu tā, kā ir citiem”. No sākuma līdz beigām mēs apzinājāmies šis sistēmas integrācijas nepieciešamību un ar to arī pāreju uz kvalitatīvi jaunu darbības principu. Nestāstīsim par visām r_keeper sistēmas iespējām un priekšrocībām, U_C_S firmā strādā daudz kompetentu speciālistu, kuri spēj to prezentēt. Var pateikt tikai vienu – izmantojot šo sistēmu iegūst gan klients, gan personāls un priekšniecība, vienā vārdā – absolūti visi……
Mēs meklējām risinājumus, kas nodrošinātu maksimālu pakalpojumu sniegšanas ātrumu, augstu sistēmas uzticamības līmeni, tai pat laikā nodrošinot arī augstu kontroli uzņēmumā. r_keeper sistēmu izmantojam jau 3 mūsu objektu uzskaites automatizācijai. Ērti varam sekot līdzi realizācijas procesam un viegli analizēt to. Sistēma ir izrādījusies vienkārša un viegli apgūstama. U_C_S mēs atklājām kā sadarbības kompetentu partneri, kas atbilst mūsu izvirzītajiem kritērijiem.…