Kā aprēķināt ēdiena pašizmaksu?

Kad restorāns saprot, kā veidojas konkrētā ēdiena izmaksas, viņš var meklēt veidus, kā to samazināt un palielināt iestādes peļņu. Pastāstīsim par populārākajām izmaksu aprēķināšanas metodēm.

Read More

Palīdzība viesmīļiem: funkcijas, par kurām ir jāzina

Šajā rakstā mēs pastāstīsim par vērtīgām r_keeper sistēmas funkcijām, kuras palīdzēs viesmīļiem darbā.

Read More

Kā veikt inventarizāciju un ko iesākt ar tās rezultātiem?

Inventarizācija nebūs lietderīga, ja iestādē veic to “ķeksīša” pēc, neanalizējot rezultātus. Mēs sastādījām aptuveno inventarizācijas plānu restorānam, izmantojot StoreHouse programmu un atzīmējām, kam vajag pievērst uzmanību pirms un pēc pašas procedūras.

Read More

2020.gada jūnijā tika atvērts pirmais Baltijā KFC ar caurbraukšanas servisu.

Caurbraukšanas servisa koncepts ir paredzēts, lai klienti varētu ērtāk pasūtīt un saņemt maltīti, neizkāpjot no mašīnas, Šāda tipa “drive-thru” restorānos ir nepieciešams tikai piebraukt pie apkalpošanas lodziņa un veikt savu pasūtījumu.

Read More

Jaunākā r_keeper_7 kases sistēmas modifikācija ir klāt!

Jaunākā r_keeper_7 kases sistēmas modifikācija ir iekļauta VID publiskojamā kases sistēmu un apkalpojošo dienestu reģistrā.

Read More

Izveidojiet biznesu peļņas gūšanai ar r_keeper

Lai efektīvi pārvaldītu iestādi, jums jāzina un jāapsver daudz, ieskaitot programmas iespējas, kas tika izvēlēta biznesa procesu automatizēšanai. Diemžēl ne visi restorāni pilnībā izmanto r_keeper. Viens no galvenajiem iemesliem ir nepietiekama informētība par programmas iespējām. Tālāk mēs analizēsim vairākas standarta funkcijas, kas var noderēt, strādājot jebkura formāta iestādēs.

Read More

10 soļi līdz savam restorānam

Daudzi cilvēki aizdomājas par sava biznesa uzsākšanu un bieži izvēle krīt par labu kafejnīcām, bāriem vai pat pilnvērtīgiem restorāniem, ja iespējas un finansiālie līdzekļi to atļauj. Kaut gan HoReCa nozarē konkurence ir milzīga, vieta priekš jauniem uzņēmumiem vienmēr atrodas. Iekļūt nozarē nav grūti, grūtāk ir tajā nostiprināties un gūt panākumus. Tiem, kurus šie riski nebiedē un viņi ir izlēmuši atvērt savu uzņēmumu, būs nepieciešams iziet dažus organizatoriskus posmus.

Read More

Produktu krājumi – kā uzņēmumam nepalikt mīnusos

Optimālajai preču rezervju problēmai vajadzētu uztraukt ne tikai restorāna virtuves darbiniekus, bet arī finanšu direktoru. Pirmkārt, krājumi, ir no apgrozības izņemtie līdzekļi un, otrkārt, papildus izdevumi to uzturēšanai. Taču tajā pašā laikā, produktu trūkums, tas ir risks, jo būtiski var samazināties ieņēmumu daudzums.
Kā atrast balansu? Ar kādiem riskiem restorāns var saskarties, ja tiek veidotas pārmērīgas produktu rezerves vai arī tās netiek veidotas vispār?

Read More

UCS darbība ārkārtas stāvokļa laikā

Neskatoties uz sarežģīto situāciju, UCS komanda turpinās strādāt un sniegt pakalpojumus karantīnas periodā, kā arī pēc tā. Mūsu zvanu centrs joprojām darbojas, lai sniegtu jums konsultācijas, ja tādas nepieciešamas. Uzņēmumi, kas pieņēmuši lēmumu apturēt uz laiku savu darbību, kā arī atsākot darbību pēc pārtraukuma, lūdzam par to ziņot, rakstot e-pastu uz service@ucs.lv.
Būsim pozitīvi, spēcīgi un veseli! Kopā, bez panikas, varēsim izturēt visus dzīves pārbaudījumus.

Read More

2019. gada aprīlī Rīgā tika atvērts jauns izklaides un tirdzniecības komplekss Akropole.

SIA U_C_S ir veiksmīgi aprīkojis ar r-keeper restorānu vadības un uzskaites sistēmu 18 objektus, tādus ka: Cofee Inn, Apollo Cafe, AN FOOD, London Grill, Coffee Nation, Eiropica, Paslēptās receptes, Albineta, Espressoblue, Caramel Manufactury u.c.. Sporta centrā Lemon GYM U_C_S instalējusi turniketus.

Read More