StoreHouse_5

_ļauj pilnīgi automatizēt ražošanas procesa vadību jūsu uzņēmumā, sekot pašizmaksu izmaiņām, nodrošināt optimālus produktu iepirkumus un kontrolēt personāla darbību. StoreHouse_5 modulis ir integrējams ar r_keeper sistēmu un jebkuru grāmatvedības programmatūru pēc jūsu izvēles_>

Jebkura lieluma restorāna biznesa (sākot no nelielas kafejnīcas līdz grupu un apakšgrupu sarežģītas konfigurācijas uzņēmumam) pilna uzskaite vienā datu bāzē.

Dažādu uzskaites vienību iestatījuma iespējamība vienai
precei dažāda veida dokumentos.

Automātiskā dokumentu kustības ķēde, sākot no
gatavas preces realizācijas kasē līdz izejvielu pasūtījumam no
piegādātāja.

Visi ēdiena pagatavošanas varianti vienā kalkulācijas kartē. Ražošana no izejvielām vai pagatavošana no pusfabrikātiem – viss tiek uzskaitīts vienā vietā.

Automātiskā preču norakstīšana pēc r_keeper dienas
beigām.

Vispilnīgākā preču pārpalikumu un iztrūkumu uzskaite,
kuru var izsekot līdz pirmatnējiem dokumentiem, pastāvīga
novirzes kontrole.

Preču pieņemšanas – nodošanas process no vienas
noliktavas uz otru ar saņēmēja apstiprinājumu ļauj pareizi
noformēt darbinieku materiālo atbildību.

Noliktavas inventarizācija ne tikai pēc faktiskiem preču
atlikumiem, bet arī pēc gatavo ēdienu un pusfabrikātu
atlikumiem, ar automātisku kalkulācijas kartes atvēršanu.

sistēma paredzēta ēdināšanas iestāžu darba organizēšanai un vadīšanai. Tas ir pilnīgi jauns programmatūras risinājums, kuru izstrādājot, netika izmantoti nekādi pasaulē eksistējošu programmu prototipi, izņemot vienu – pieredzi.

ja Jums nepieciešama efektīva, ērta uzskaites sistēma, kura būtu neaizvietojama Jūsu ikdienas biznesā, mēs piedāvājam Jums programmu “StoreHouse”. Tā palīdzēs sakārtot ēdināšanas iestāžu preču atlikumu, ēdienu pārdošanu, analizēt iepirkumus pēc piegādātājiem…

sistēma gatavās produkcijas piegādes vadībai.

 

sistēma gatavās produkcijas piegādes vadībai.