UCS miniPos kases sistēma

Jaudīga, mūsdienīga, kompakta viss-vienā kases sistēma – UCS miniPos ir pirmais UCS izstrādājums nelielam uzņēmumam, kuram ir nepieciešams savienot jau esošo uzņēmuma uzskaites programmatūru ar licencēto UCS kases sistēmu. Kases sistēmu var savienot ar klienta uzskaites sistēmu un var strādāt kā patstāvīgā kases sistēma.

UCS miniPos kases sistēma ir paredzēta uzņēmumiem (ar savu uzskaites sistēmu):
• Nelielam veikalam;
• Restorānam, kafejnīcai, bāram, bistro;
• Skaistum kopšanas vai SPA salonam;
• Izbraukuma tirdzniecībai utt

Kāpēc UCS miniPos kases sistēma?
• Labāka cena/kvalitāte Latvijas tirgū;
• var savienot ar klienta uzskaites sistēmu un var strādāt kā patstāvīgā kases sistēma;
• Ērta un viegli saprotama kases programmatūra;
• 24/7 serviss un apkalpošana;
• Jau 15 gadu pieredze kases sistēmu tirdzniecībā un apkalpošanā;
• profesionālā apkalpošanas komanda.

Kases sistēmas pārvaldes rīks (UCS miniPos CRM): UCS miniPOS kases sistēmas pārvalde un pārdošanas datu analīze ir veicama no specialā programmnodrošinājuma, kas var atrasties izdalītā datorā tirdzniecības vietā vai arī ārpus tās nodrošinot interneta pieslēguma saiti starp kasi un pārvaldes datubāzi.

UCS miniPOS CRM ir iespējams veikt sekojošas darbības:
• jaunu administrēšanas paneļa lietotāju izveidi
• kases darbinieku (kasieru un menedžeru) pievienošanu/labošanu/dzēšanu
• preču/pakalpojumu kategoriju pievienošanu/labošanu/dzēšanu
• preču/pakalpojumu pievienošanu/labošanu/dzēšanu
• kases darbības režīma pārslēgšanu
• fiskālo nodaļu nosaukumu maiņu (izņemot 1-3 nodaļas

Kases sistēmas specifikācija:
• Touch Screen 11,6 inch POS Termināls;
• Iebūvēts termo printeris, 80mm;
• Iebūvēts klienta displejs: 2*20 VFD;
• Kases sistēmas izmērs: 39,5cm x 37,5cm x 16cm;
• Svars: 3,4 kg;
• Naudas lādes izmērs: 33cm x 33,5cm x10,5cm.

Ir iespēja pievienot dažādu perifērijas aprīkojumu:
• QR kodu lasītāju,
• banku karšu terminālu Verifone Vx820,
• servisa printeri virtuvē…

Kases sistēmas darbības režīmi. UCS miniPOS kases sistēma var darboties divos dažādos darbības režīmos:
1. Darbs ar kasi “Cash station” režīmā – notiek preču/pakalpojumu tirdzniecība no sortimenta, kas ir iepriekš definēts UCS miniPOS CRM aplikācijā.
2. Darbs ar kasi “ERP” režīmā – kasē tiek iesūtītas preces uz apmaksu no citām ārējām sistēmām izmantojot API. Šī gadījumā tiek veikta iepriekš sagatavota pasūtījuma nosūtīšana (no esošās vadības un uzskaites sistēmas) uz kases sistēmu un pretī saņemta informāciju par darījuma statusu.

Kases sistēmas ārējais izskats: