Ar saviem iespaidiem par jauno sistēmu dalās Ivars Kalvis:
“Līdz šim, esam darbojušies gan ar kases aparātiem gan ar “hibrīdsistēmām”, tāpēc varam veikt objektīvu salīdzinājumu ar iepriekšējo pieredzi. Jau kases sistēmas izvēles procesā, skaidri iezīmējās signāli, ka kompānijas UCS piedāvātais risinājums ir ļoti advancēts un iespējām bagāts, īpaši piemērots restorānu darbībai.
Pārejas process no vecās sistēmas uz R-Keeper 7, kas iekļauj arī personāla apmācības, noritēja ļoti gludi un saprotami. Sākot darbu ar jauno sistēmu, personāls ļoti ātri apguva tās lietošanu un jau nepilnas nedēļas laikā spēja apkalpot klientus tā, it kā būtu ar šo sistēmu strādājis jau ilgu laiku.
Uzņēmuma vadība ieguva ļoti plašas iespējas visdažādāko datu un pārskatu ieguvei, kas ļauj īpaši detalizēti sekot līdzi uzņēmuma preču un produktu plūsmai, darbinieku noslodzei un citām, ļoti daudzām analīzes iespējām.
Īpaši noderīga ir darbinieku karšu un atlaižu kartiņu sistēmas darbība, kā rezultātā vadībai ir pilna kontrole pār kasieru darbu un klientu patēriņa paradumiem.
Lielākā problēma ar ko saskarāmies – pašiem saprast, kādus datus un atskaites vēlamies saņemt, jo iespējams ir burtiski viss.”