Pilnvērtīgs risinājums uzņēmumiem, kuri piedāvā pakalpojumus, saistītus ar sporta, aprūpes, ķermeņa rehabilitācijas , skaistuma nozarēm. Tas ir Gymgest: programmatūras un aparatūras komplekss, kas atvieglo uzņēmuma darbības pārvaldi, optimizējot darba grafiku un resursu pieejamību.

Gymgest var integrēt ar piekļuves kontroles aparatūru: piekļuves kontroles nolasītājiem un turniketiem, informācijas totēmiem,  kases sistēmām, durvju un biroju skapīšu un slēdzeņu elektroniskām bloķēšanas sistēmām, RFID sistēmām (aproces, kartes, atslēgu piekariņi utt.) Sistēma Gymgest atbalsta pirkšanas, apmaksas un rezervēšanas (no WEB un My App Mobile) procedūru integrācijas.

Gymgest pamatmodulis ļauj konfigurēt un pārvaldīt galvenos korporatīvus procesus: personas datu un datu pārvaldība attiecībā uz piedāvāto pakalpojumu un produktu iegādi un realizāciju, ekonomisko / organizatorisko procedūru definēšana, analīzes un kontroles aspektu definēšana.

Pamat modulis ietver operatīvo vadību:

  • pakalpojumu cenrāži un parametri abonementu tirdzniecībai
  • fiskālu un nefiskālu dokumentu izsniegšana
  • personas datu un abonementu pārvaldība
  • iekšējo dokumentu digitālie pielikumi
  • front office tiešai pārdošanai
  • atskaites par klientu sarakstiem, pārdošanas apjomiem, ienākumiem, dokumentiem
  • statistika par abonementiem, ierakstiem un operatora kompetencēm

Citus Gymgest programmatūras moduļus var pievienot pamata modulim pēc vajadzībām un funkcijām, kuras jāpārvalda pašā iestādē.


Vairāk informācijas par moduļiem lasiet šeit.