Kā organizēt ēdienu līdzņemšanas procesu ar r_keeper
Datums: 30.08.2021
Karantīnas un ierobežojumu apstākļos jau iepriekš populārais darba formāts līdzņemšanai jeb take away ir kļuvis sevišķi aktuāls. Ir vieglāk organizēt pasūtījumu līdzņemšanai, nevis uzsākt savu pārtikas piegādi. Restorānam neveidosies lieli izdevumi: pietiek pārdomāt ēdienkarti, iegādāties ērtu iepakojumu un uzstādīt automatizācijas sistēmu.
Nav obligāti piedāvāt līdzņemšanai visas pozīcijas no pamatēdienkartes, līdzņemšanai ir nepieciešams piedāvāt tos ēdienus, kurus var iepakot un piegādāt nesabojājot to ārējo izskatu un garšu. Variantu iepakojumiem ir daudz: papīra, plastikāta u.c. Ir vērts padomāt par iepakojuma brendingu :ar emblēmu, nosaukumu un jūsu kontaktdatiem tā strādās kā papildus reklāma iestādei kā arī pašam pakalpojumam take away. Pašā ekonomiskākajā variantā var pasūtīt iepakojumu no-name un līmēt uz tā firmas uzlīmes.
Kad ēdienkarte ir pārdomāta un iepakojums nopirkts, atliek uzstādīt automatizācijas sistēmu tā, lai apkalpošana dažādos formātos (zālē un līdzņemšanai) darbotos ātri un bez kļūdām. Ar šo jums palīdzēs r_keeper. Izskatīsim, kādi iestatījumi var noderēt.
Ātrais čeks
R_keeper ļauj apvienot vienā iestādē un pat vienā kases stacijā divus darbības formātus : darbu ar galdiņiem un ātro apkalpošanu. Programmas standarta versijā ir funkcija “ātrais čeks”, kura ļauj restorāniem strādāt kases stacijā neatverot galdiņu. Režīmā “ātrais čeks”, atšķirībā no interfeisa priekš restorāna ar galdiņiem, operāciju skaits ir samazināts, tas ir vienkāršots kases variants. Ja viesi paliek iestādē, atveriet viņiem galdiņu, ja viņi vēlas ēdienu līdzņemšanai – izmantojiet ātro čeku.
Pasūtījuma veids
Programmā r_keeper jūs varat arī konfigurēt dažāda veida pasūtījumus : ”līdzņemšanai”, “uz vietas” utt. Atkarībā no pasūtījuma veida izvēles kasē var mainīties cenas, atlaides, drukāšana uz virtuves un bāra pakalpojumu čekiem. Piemēram, izvēloties veidu “līdzi”, virtuve saņem pieprasījumu pēc vienreizēja lietošanas iepakojuma, vai pasūtījumam automātiski tiek pievienota 10% atlaide.
Atsevišķa ēdienkarte vai cenas
Programmā r_keeper ēdienkarte, atlaides, cenas var būt kopīgas priekš dažādiem darba formātiem vai atšķirties, ja tas ir nepieciešams. Piemēram, zālē darbojas vienas akcijas, bet līdzņemšanai – citas. Pareizai ēdienu un citu kopumu norobežošanai palīdzēs “Tirdzniecības grupas” – objektu kopums (ēdieni, atlaides, modifikatori, valūtas u.c.), kuru var izmantot konkrētos apstākļos. Piemēram, oficianti var redzēt tikai kopumu priekš apkalpošanas zālē, bet kasieris, kurš pieņem pasūtījumus līdzņemšanai – atsevišķu ēdienkarti un atlaides priekš sava darba.
Ja iestāde piedāvā līdzņemšanai ēdienu no pamatēdienkartes, bet cenas atšķiras, nāks palīgā kopums “Cenu tipi”, kurš ļauj ievadīt vairākus cenu variantus vienam ēdienam. Piemēram, kafija zālē maksās 2 EUR, bet tāda pati kafija līdzi – 1.70 EUR.
Modifkatori
Ja jūsu restorānā līdzņemamo ēdienu izvēle ir no galvenās ēdienkartes, varat pievienot modifikatoru “līdzi” un atzīmēt ar to tās pozīcijas, kurus viesi vēlas ņemt.. Tas palīdzēs virtuvei saprast, kādā veidā vajag pasniegt ēdienu. Noliktavas programmā r_keeper StoreHouse ir iespējams automātiski norakstīt iepakojumu, kurš ir piesaistīts šim modifikatoram.
Atlaides
Pirms tā, kā piedāvāt ēdienu take away, padomājiet, kā motivēt viesus veikt šādus pasūtījumus. Piemēram, pasūtot ēdienu līdzņemšanai, var izmantot īpašus piedāvājumus un atlaides – tas ir vienkāršākais un efektīvākais risinājums. Programmā r_keeper varat izveidot akcijas piedāvājumus, kas ir derīgi tikai tad, ja ir atlasīts līdzņemšanas formāts.
Pasūtījumu kontrole
Ja iestādē iesakņojas līdzņemšanas tirdzniecība, var automatizēt pasūtījumu pieņemšanas procesu. R_keeper Delivery ļauj iepriekš pieņemt pasūtījumus līdzņemšanai uz konkrētu laiku un veidot pastāvīgo klientu bāzi.
Take away formāts ir interesants gan klientiem, gan restorānam. Pat ierobežojumu laikā Jūsu viesi varēs baudīt savus iemīļotākos ēdienus, bet Jūs – gūt papildus peļņu. Ar r_keeper jūs varat sastādīt ēdienkarti un akcijas pēc savām prasībām un izveidot pasūtījumu apstrādāšanas procesu efektīvāku.