Palīdzība viesmīļiem: funkcijas, par kurām ir jāzina.
Datums: 19.08.2020
Viesmīļi un zāles menedžeri ir galvenie iestādes pārstāvji klientu acīs. Uz viņu pleciem gulst viesu sagaidīšana, pasūtījumu pieņemšana un ēdiena gatavības kontrole virtuvē. Viens no galvenajiem restorānu automatizācijas uzdevumiem ir palīdzēt viesmīļiem un citiem zāles darbiniekiem strādāt ātri un precīzi. Diemžēl ne visi restorāni izmanto r_keeper pilnā apjomā. Šajā rakstā mēs pastāstīsim par vērtīgām sistēmas funkcijām, kuras palīdzēs zāles darbiniekiem viņu darbā.
Pasūtījumu saraksta vizualizācija
Ja restorānā ir daudz galdiņu un vienlaicīgi strādā vairāki oficianti, kasierim un menedžerim atveras liels pasūtījumu saraksts, kurā (neskatoties uz visām filtrēšanas iespējām) var būt grūti orientēties.
Reģistrējot viesmīļus kasē, slejā “Vizualizācija” katram darbiniekam piešķiriet noteiktu krāsu.
Visi viesmīļa radītie pasūtījumi tiks marķēti ar vienādu krāsu, un sarakstā būs vieglāk orientēties.
Galdiņa komentārs
r_keeper jūs varat izveidot komentāru galdiņam un piefiksēt papildus informāciju par pasūtījumu. Piemēram, “22:00 iznest torti ar svecēm”, “ pārsēdināt viesus, ja atbrīvosies galdiņš verandā” utt.
Rēķina sadalīšana
r_keeper ir viss nepieciešamais ērtai klientu kompānijas apkalpošanai, kuri dod priekšroku maksāt atsevišķi – aprēķins pēc vietas. Veicot pasūtījumu kasē, viesmīlis katram ēdienam norāda viesi, kurš to pasūtījis, un beigās izdrukā individuālus rēķinus.
Ja izrādīsies, ka kompānija vēlēsies sadalīt kāda ēdiena vērtību uz visiem viesiem(piemēram, picu, uzkodu setu), tad šādai kopējai pozīcijai vietu nepiešķir, un tās izmaksas tiek sadalītas vienādi starp visiem viesiem.
Galdiņa atvēršanas laikā ir svarīgi neaizmirst norādīt pareizu viesu skaitu. Tomēr, ja vakara gaitā kompānijai kāds pievienojas, vai otrādi, kāds aiziet, r_keeper sistēmā oficiants varēs pamainīt viesu skaitu.
Sākotnējais logs
Izmantojot parametru “sākotnējais logs”, jūs varat izvēlēties darba logu, kas vispirms tiks atvērts, kad kase tiks atbloķēta. Parametru var konfigurēt vienādi visiem lietotājiem vai individuāli katram darbiniekam un stacijai. Piemēram, viesmīļiem un kasieriem pie ieejas sistēmā atvērsies pasūtījumu saraksts, menedžeriem atvērsies galvenā izvēlne, bet par piegādi atbildīgajam darbiniekam atvērsies piegādes modulis.
Izdošanas atzīme
Pīķa stundās viesmīļi var kaut ko aizmirst – pat pieredzējuši darbinieki no tā nav imūni. r_keeper sistēmā ēdieniem pasūtījumā var pievienot statusu “izsniegts”. Pateicoties statusiem, oficiants redz, cik daudz pozīciju no pasūtījuma jau ir izsniegtas klientiem un, cik vēl būs jāizsniedz. Tas palīdzēs izvairīties no kļūdām un viesmīlis neaizmirsīs pasniegt viesim ēdienu.
Maiņas slēgšanas kontrolsaraksts
Lai darbiniekiem pirms darba dienas beigām atgādinātu, ka viņiem ir jāizdrukā atskaite menedžerim, vai jāizslēdz gaisa kondicionieri, r_keeper ir kontrolsaraksts maiņas aizvēršanai. Kontrolsaraksts – uzdevumu saraksts, kas tiek automātiski atvērts, kad tiek veikta darbība “Vispārējās maiņas slēgšana”. Darbinieks pārbauda, vai viņš ir izpildījis visu no saraksta, marķē priekšmetus ar karodziņiem un tikai pēc tam maiņa tiek slēgta.
Brīvais modifikators
Ja viesis lūdz kaut ko pamainīt ēdienā, izņemt sastāvdaļu, vai pasniegt neparastā veidā, r_keeper to palīdzēs paveikt brīvais modifikators, kurš izdrukājas no virtuves servisa printera. Piemēram, ja viesis palūdzis nepievienot salātam sīpolu, oficiantam nenāksies skriet uz virtuvi – pietiekami būs uzrakstīt pavāram vēlmes no savas stacijas.
Līmlapiņas
Restorānos uz termināliem parasti ir salīmētas daudzas lapiņas. Tajās ir informācija par jauniem ēdieniem, akcijām, pozīcijām pārtraukšanas sarakstā utt. Papīra atgādinājumiem ir daudz mīnusu – tie atlīmējas un pazūd, informāciju vajag dublēt, ja iestādē ir vairāk par vienu terminālu un uz tām tiek tērēts papīrs.
r_keeper piedāvā ērtu alternatīvu papīra atgādinājumiem – elektroniskās “līmlapiņas”. Tās tiek parādītas POS terminālī reģistrācijas logā, un katrs darbinieks tās redz, kad tuvojas stacijai.
Pat ja viens viesmīlis jau ir izlasījis piezīmi, pirms nākošās ienākšanas sistēmā jebkuram darbiniekam informācija atkal parādīsies ekrānā.
Ar “līmlapiņu” palīdzību var operatīvi informēt personālu zālē par akcijām, ēdienkartes izmaiņām un sniegt administratīvu informāciju. Piemēram, “piedāvā desertu”, “atnes sagaidīšanas dzērienu”.
R_keeper ir daudz noderīgu papildinājumu, kas padarīs darbu iestādē ātru, ērtu un precīzu. Izpētiet r_keeper iespējas un izmantojiet sistēmu uz 100%!