Progresīva un praktiska r_keeper restorānu darba automatizācijas sistēma ir sen jau pelnījusi atzinību sabiedriskās ēdināšanas uzņēmējdarbības sektorā. Arvien biežāk restorānu vadītāji izvēlas šo sistēmu, ņemot vērā nevis tās cenu, bet gan funkcionalitāti un kvalitāti.
r-keeper ir paredzēts dažāda lieluma sabiedriskās ēdināšanas iestādēm. Sistēmu, kas izceļas ar savu funkcionalitāti un universālumu, savām vajadzībām viegli var pielāgot gan grezni restorāni, gan ātrās ēdināšanas iestādes, kā arī naktsklubi, kafejnīcas, boulinga un biljarda klubi.
r_keeper – modulāra kases sistēma Jūsu ēdināšanas biznesa automatizācijai!
- Paaugstiniet viesu apkalpošanas ātrumu un galdiņu apgrozījumu;
- Automatizējiet un pārvaldiet virtuves darbu;
- Veiciet precīzu noliktavas uzskaiti;
- Izmantojiet pašapkalpošanās kases ātrai ēdināšanai;
- Izmantojiet integrāciju ar piegādes sistēmām, piemēram, Bolt un Wolt;
- Darbarīki klientu piesaistīšanai un ar klientu lojalitāti;
- Veidojiet dažāda veida atskaites pēc nepieciešamības;
- Kontrolējiet un pārvaldiet restorāna darbību attālināti;
r_keeper kases sistēma piedāvā plašu iespēju klāstu, pielāgojamu Jūsu vajadzībām.
Turklāt nodrošinām profesionālu 24/7 apkalpošanas servisu un vairāk nekā 30 gadu pieredzi!
Izmēģiniet r_keeper – lasiet vairāk par mūsu moduļu iespējām (skaties moduļu aprakstā)!
r_keeper7 kases sistēma ir atbilstoša MK96 noteikumiem
un ir piereģistrēta VID datu bāzē
Galvenais mērķis r_keeper sistēmas - palielināt uzņēmuma peļņu.
r_keeper sistēmas mērķi:
– paaugstināt klienta apkalpošanas ātrumu un kvalitāti, kas savukārt palielina pārdošanas apjomus. r_keeper ļauj ievest Jūsu uzņēmumā darbinieku motivācijas programmas, veicinot labākus strādniekus.
– samazināt neiegūtus ienākumus – kontrolēt personālu. Ar r_keeper palīdzību var izsekot visas kases lietotāju un noliktavas darbinieku ļaunprātīgas darbības un laicīgi pieņemt lēmumus par darbinieku pilnvarām un darba papildus kontroli;
– sekot uzņēmuma pārdošanas un iepirkuma procesiem, piemēram, analizējot speciālas iepirkumu atskaites, izvēlēties izdevīgākus piegādātājus, sekot piegādātāju līgumcenu atbilstībai utt.
– piesaistīt klientus, ieviešot viesu lojalitātes programmu, rīkot un analizēt mārketinga kampaņas (bonusu un atlaižu sistēmas, kompleksie dienas piedāvājumi, laimīgas stundas, klientu magnētiskas kartiņas ar atlaidēm vai punktu uzkrāšanu utt);
– veicināt attīstību – sistēmā paredzēta ēdināšanas uzņēmuma tīkla pārvaldei no centrāla ofisa;
– efektīvi kontrolēt noliktavas procesus, iegūt detalizētu datu analīzi. r_keeper sistēmā ir iekļauts atskaišu ģenerators, kurš sniedz lietotājam iespēju pašam izveidot vēlamās atskaites;
– nodrošināt iespēju uzņēmuma vadītājiem pieņemt pamatotus lēmumus tālākai biznesa attīstībai, jo sistēma ir spējīga dot precīzus datus par jebkuru restorāna darbības jomu jebkurā brīdī, par jebkuru laika posmu;
– plānot uzņēmuma un personāla darba laiku;
– nodrošināt drošu un stabilu darbu uzņēmumam.
r_keeper moduļi
Parasti, lai palaistu r_keeper sistēmu ir nepieciešami tikai trīs pamatmoduļi:
Kases modulis, Menedžera Modulis, Noliktavas Modulis.
Restorānu vadītājiem jāpievērš uzmanību sekojošiem papildus moduļiem: Mobilais viesmīlis, Virtuves modulis KDS, Delivery. Fast Food veida ēdināšanas uzņēmumu vadītājiem ieteicams ieskatīties sekojošos moduļos: Otrais kases ekrāns, VDU virtuves modulis, Ēdienkarte lielajā ekrānā, Elektroniskās rindas sistēma.
Attālinātai restorāna darbības kontrolei ir paredzēts Monitoringa modulis.
r_keeper sistēmas ieviešanās ieguvumi:
– vidēja čeka summas palielināšana,
– apmeklētības dinamikas izaugsme,
– viesu piesaistīšana un esošo saglabāšana,
– galdiņu apgrozījuma pieaugums,
– restorāna vadība no viedtālruņa,
– efektīva viesmīļu un virtuves darbinieku kontrole,
– un kā rezultāts – peļņas pieaugums.
r_keeper kases sistēmā pārsvarā tiek izmantots AirPos mono bloks Firich Enterprises Co ražotāja (FEC). Vairāk par iespējām un kases sistēmu aprīkojumu skaties sadaļā “Aprīkojums”