r_keeper pašapkalpošanās kioski
Datums: 29.09.2020
Daudzi ātrās ēdināšanas restorāni saskaras ar tādu problēmu kā garas rindas pie kasēm noslogotākajās stundās. Liels apmeklētāju daudzums tas ir lieliski, taču apmeklētājus vajag arī ātri apkalpot, jo ātrās ēdināšanas restorānus izvēlas tieši ātras apkalpošanas dēļ.
Lai palielinātu apjomus un arī ieņēmumus, restorāniem palīdz automatizācijas programmas komplekss r_keeper, kuram ir daudz risinājumu priekš pasūtījumu darbu automatizācijas, papildus pārdošanām un reklāmām. Tās ir elektroniskās ēdienkartes, monitori virtuvei, elektroniskā rinda un citas programmas. Viens no šādiem risinājumiem ir r_keeper pašapkalpošanās kiosks.
Pašapkalpošanās kiosks tas ir termināls, kurš atrodas zālē un ļauj apmeklētājiem pašiem veikt pasūtījumu, nelietojot kasi, iepazīties ar ēdienkarti, izvēlēties ēdienus un apmaksāt savu pasūtījumu.
Šādi termināli palīdz kasieriem ar apmeklētāju pieplūdumu un maksimāli samazina klientu kontaktu ar darbiniekiem, kas ir ļoti aktuāli pašreizējos apstākļos.
Kioski var strādāt vairākos režīmos:
- režīmā bez apmaksas. Klienti veic pasūtījumu, taču to apmaksā pie kases. Šajā gadījumā kiosks strādā kā interaktīva elektroniska ēdienkarte un ļauj samazināt rindu, ņemot vērā ēdienu izvēles laiku;
- otrs režīms iekļauj pasūtījumu noformēšanu ar apmaksu;
Pienākot pie pašapkalpošanās kioska, klients izvēlas un pievieno ēdienus pasūtījumam ar interaktīvas ēdienkartes palīdzību. Pēc kā pasūtījumu apstiprina un apmaksā to ar bankas karti, saņemot fiskālo čeku un unikālu pasūtījuma numuru.
Tajā brīdī izvēlētie ēdieni parādās virtuves ekrānos. Taču unikālais pasūtījuma numurs speciālā tabulā, ar kuras palīdzību klients varēs uzzināt par sava pasūtījuma gatavību. Risinājums darbojas integrācijā ar tehnoloģiju “elektroniskā rinda”.
Kad klients redz, ka pasūtījums ir gatavs, viņš dodas uz saņemšanas vietu, atdod darbiniekam čeku ar savu numuru un paņem gatavo pasūtījumu.
Instalējot kiosku uzņēmumi iegūst daudz priekšrocību:
- rindas problēmas risināšana. Klientiem vairs nenāksies stāvēt rindā uz kasi, noformēt pasūtījumu viņi varēs patstāvīgi;
- ēdienkartes vizualizācija. Ēdieniem ēdienkartē var piešķirt spilgtas fotogrāfijas un detalizētus aprakstus;
- papildus reklāmas laukumu. Kiosks gaidīšanas režīmā var demonstrēt reklāmas video rullīšus, kuri piesaista uzmanību;
- palielināt vidējo čeku pārdošanas dēļ. Kioskā ir iespēja rekomendēt ēdienu klientam, piemēram, izvēloties desertu tiek piedāvāts pievienot pasūtījumam kafiju;
- darbaspēka izmaksu samazināšana kasieriem, kas pieņem pasūtījumus kasē;
- samazināts klientu kontakts ar darbiniekiem.
Pašapkalpošanās kiosks ir viens no r_keeper risinājumiem, kurš spēs padarīt jūsu restorānu veiksmīgāku un pievilcīgāku klientiem