Svarīga informācija UCS kases sistēmu lietotājiem

Datums: 24.04.2024

Cienījamie klienti,

Mēs pastāvīgi meklējam veidus, kā uzlabot mūsu sniegtos pakalpojumus un nodrošināt, ka tie atbilst augstākajiem nozares standartiem un Jūsu uzņēmuma vajadzībām.

Ar lepnumu informējam Jūs par jaunu risinājumu, kas būtiski paaugstinās Jūsu kases sistēmu efektivitāti un drošību.

Kas mainās?

No 2024. gada 17. maija mēs pārejam uz jaunu rezerves kopiju uzglabāšanas sistēmu, kas ir pilnībā mākoņa bāzēta un atbilst LR MK 95. noteikumiem. Šis jauninājums ļaus Jums droši un ērti pārvaldīt Jūsu datu kopijas jebkurā laikā, nodrošinot bezproblēmu darbību pat kritiskās situācijās.

Mēs esam pārliecināti, ka šis jauninājums sniegs Jums būtiskas priekšrocības un uzlabos Jūsu uzņēmuma datu pārvaldību.

Jaunais pakalpojuma tarifs:

Šīs izmaiņas rezultātā, no minētā datuma tiks piemērots jauns tarifs par pakalpojumu – 6,50 EUR + PVN mēnesī par katru kases sistēmu. Pakalpojuma izmaksas tiks pievienotas apkalpošanas rēķinam. Visi servisa darbi, kas saistīti ar pāreju uz mākoņu risinājumu – bez maksas.

Šī cena ietver:

  • Kases sistēmas rezerves kopiju uzglabāšanu mākonī,
  • Vienkāršu un drošu piekļuvi Jūsu kases sistēmu rezerves datiem,
  • Elektronisko kases žurnālu, kas izveidots no Jūsu kases sistēmas datiem.

Papildus informācija un atbalsts:

Vairāk informācijas par priekšrocībām un pārējas procesu uz mākoņu risinājumu, lūdzu, lasiet prezentācijā (meklējiet pogu “Prezentācija” zemāk, pēc teksta).  Ja Jums rodas jautājumi vai ir nepieciešama papildus informācija, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, zvanot uz (+371) 67409465 vai rakstot uz ucs@ucs.lv ar norādi “Interesējos par jauno kases sistēmas risinājumu”.

Paldies, ka turpināt uzticēties mūsu pakalpojumiem. Mēs vēlamies strādāt kopā ar Jums, lai nodrošinātu Jūsu uzņēmuma veiksmīgu darbību.

Ar cieņu,

UCS
Klientu atbalsta komanda