Produkti
Programma SHELTER – viesnīcas darbības plānošanas un organizēšanas programma. Tā izveidota, izmantojot progresīvas datortehnoloģijas, un aptver viesnīcu un konferenču organizēšanas darbības jomas.
Programmu var viegli pielāgot konkrētā lietotāja prasībām. Papildus programmas interfeiss ļauj pieņemt un nodot datus dažādām programmu sistēmām: rezervācija caur internetu, restorāna, tālruņu stacija, elektronisko slēdzeņu sistēma, kabeļtelevīzijas, kases aparātu, finansu uzskaites u.c. Programma SHELTER ļauj pilnībā datorizēt viesnīcas administratora, portjē, jo tā ietver visas ikdienā viesnīcā veicamās operācijas.
Programmas priekšrocības:
- lietotājam ērts darbs ar istabu sarakstu;
- dažādas istabu rezervēšanas iespējas;
- vienkārša organizāciju, grupu izmitināšanas organizēšana un sadale;
- savienojumi ar ārējām ierīcēm: programma uztur saslēgumu ar elektronisko atslēgu sistēmām, PayTv sistēmu, tālruņa staciju, restorāna pārdošanas sistēmām, grāmatvedības uzskaite sistēmām).
SHELTER FUNKCIJAS:
– programmas interfeiss pēc izvēles: latviešu, krievu vai angļu valodā;
– elastīga individuālo un grupu pasūtījumu pieņemšana;
– iespējams viesnīcas istabas rezervēt internetā, izmantojot interneta rezervēšanas moduļa interfeisu;
– vienkārša viesu izmitināšanas un izrakstīšanas operācija, pakalpojumu sniegšanas operācijas;
– elastīga atlaižu sistēma ar iespēju kontrolēt atlaižu piešķiršanas tiesības un noteikt atlaides piešķīrušo darbinieku;
– programmā vienkārši norēķināties ar viesiem par dažādiem sniegtajiem pakalpojumiem;
– programma uztur norēķinus EUR;
– ātra kredīta un debeta iepriekšēja rēķina, kredīta un debeta rēķina faktūras izrakstīšana un anulēšana saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem;
– izrakstītie rēķini tiek grupēti un sadalīti pa departamentiem, darbiniekiem, kuri izrakstījuši rēķinus, organizācijām, bilanci utt.;
– programmā realizēta vienkārša avansa maksājumu uzskaite;
– lietojot Shelter, ir viegli plānot istabeņu darba laiku;
– programma uztur integrāciju ar konferenču – pasākumu programmu (Shelter Events).
– konfigurācijas pamats ir kopīga viesu, klientu datu bāze un iespēja pieņemt pasūtījumus gan viesnīcas, gan konferenču pakalpojumiem saņēmējiem;
– Shelter programma dod iespēju saņemt operatīvas finansu, statistiskās un prognožu atskaites.
SHELTER BĀZES MODULIS (iestatījumi, portjē funkcijas, atskaites).
Šis programmas modulis paredzēts viesnīcas administratoriem. Šeit tiek ievadīti un koriģēti visi viesnīcas dati: istabu veidi, istabu, tarifu paketes, lietotāji, istabu īpatnības, viesnīcā sniedzamie pakalpojumi, cenas, apmaksas veidi, sadarbības organizācijas utt. Ir iespēja pārraudzīt visas viesnīcas istabas, ieradušos viesus, aizbraucošos viesus, veikt rezervāciju individuālajiem viesiem, apmaksu, izmitināt viesus, izdrukāt rēķinus, rēķinus faktūras, viesa reģistrācijas kartes utt.
Droši vien neviens neiebildīs, ka bez pareizajām un nepieciešamajām atskaitēm viesnīcas programma praktiski ir neizmantojama. Tādēļ, ar ši moduļa palīdzību Jūs varēsiet pārskatīt un izdrukāt galvenās atskaites, piem., viesi, kuri ierodas/ dodas prom/ uzturas; atskaites par pakalpojumiem, sniegto pakalpojumu kopsavilkumi, operāciju/ apmaksas/ pakalpojumu kopsavilkumi; atskaites istabenēm un daudzas citas viesnīcas ikdienas darbā nepieciešamās atskaites.
Viesnīcas administratori, vecākie administratori vai vadītāji var rezervēt organizāciju, grupu un korporāciju pasūtījumus. Var vērot viesnīcas darbu un kontrolēt jau rezervētās istabas “Waiting List”, kā arī vēl negarantēto rezervēto vietu sarakstus. Šajā programmas modulī var ievadīt konkrētām grupām, organizācijām, un korporācijām speciālas cenas un atlaides/uzcenojums.
Par viesnīcu aprīkojumu skaties sadaļā “Aprīkojums”.