StoreHouse noliktavas uzskaites programmatūra
Produkti

Mūsdienu restorānu noliktavas uzskaite prasa efektīvus un uzticamus risinājumus. StoreHouse programmatūra piedāvā ātru un precīzu datu apstrādi, nodrošinot optimālu informāciju par uzņēmuma darbību.
StoreHouse noliktavas uzskaites priekšrocības:
- sistēma darbojas īpaši ātri, pat par vairākiem gadiem uzkrātie dati netraucē un nebremzē sistēmas darbu. Tas ir īpaši aktuāli pie liela apstrādājamā informācijas daudzuma, tādā veidā ietaupot darbinieku laiku;
- lietotājs neizjūt atšķirību, strādājot ar datoru tīklā vai lokāli;
- kopš pašreizējā programmas versijā izveidots kopējais preču saraksts (izejmateriāli, pusfabrikāti, pārdodamie ēdieni, pakalpojumi), šis risinājums ir ļoti ērts lietotājam, jo nav jāveido papildus kalkulācijas kartes, jo prece tiek uzreiz iegrāmatota un pārdota (neveicot ar šo preci nekādus ražošanas procesus).

StoreHouse v5 noliktavas uzskaites programmatūras iespējas:
Ar programmu “StoreHouse” iespējams pilnībā kontrolēt ražošanas procesu restorānos, kafejnīcās un ātrās apkalpošanas restorānos.
1. SISTĒMAS FUNKCIONĀLĀS IESPĒJAS:
- atskaite par pilnu preču kustību (ieņēmumi, izdevumi, komplektēšana u.c.);
- ēdienu kalkulācija (automātiska pašizmaksas aprēķināšana);
- pilnīgi automatizēta preču norakstīšana, pamatojoties uz realizētajiem ēdieniem (izmantojot vai neizmantojot aizvietojamus produktus);
- inventarizācija (iespēja inventarizēt pusfabrikātus);
- datu ievadīšana un glabāšana par precēm, kuras tiek izmantotas ražošanā, mērvienības, korespondenti, valūtas, nodokļi utt.; datu apmaiņa, izmantojot “Store House Back Office“;
- izmantojot automātisko meklēšanu, kopēšanu, sistēmā ir iespējams daudz ātrāk aizpildīt sarakstus un dokumentus;
- aprēķini programmā “StoreHouse” tiek veikti ar FIFO metodi.
2. ATSKAITES:
Programmā “StoreHouse” iespējams izveidot sekojošās atskaites:
-
ziņojums par atlikumiem, ziņojums par daudzuma (skaita) atlikumiem, atlikumi atbilstoši mērvienībām, atlikumi atbilstoši ieņēmumiem;
-
preces kustība, preču grupas kustība, ziņojums par apgrozījumu, izvērsts ziņojums par apgrozījumu;
-
atskaite par precēm;
-
piegādātāju analīze, saņēmēju analīze, norēķini ar piegādātājiem / saņēmējiem, korespondentu analīze, piegādātāju cenu kontrole;
-
realizācijas akts, realizācija pa dienām;
-
komplektu saraksts, kalkulāciju kartes, paredzamās preču cenas;
-
iepirkumu grāmata, pārdošanas grāmata, pārvedumu žurnāls, rēķinu bilance, bilance pa korespondentiem;
-
pilns korespondentu saraksts, izvērsts dokumentu saraksts.
Šīs uzskaitītās atskaites var veidot uz konkrētu datumu vai periodu, par konkrētu noliktavu vai noliktavu grupu, preču grupu vai konkrētu preci, pa piegādātājiem vai saņēmējiem. Atskaites var eksportēt uz Microsoft Word, Microsoft Excel vai citām Windows programmām.
Programma “Store House Utilities” ļauj izmantot papildus atskaites, piemēram:
-
operatīvie atlikumi;
-
preču kustības analīze OLAP;
-
nemaksātāju analīze;
-
preču cenu analīze (FoodCost).
3. NOLIKTAVAS ADMINISTRĒŠANAS IESPĒJAS
programma “Store House SDB Manager” ļauj noteikt lietotāju tiesības, strādājot ar programmu un ierobežot pieeju datiem.

“StoreHouse Lite” – vienkāršotais risinājums restorāna noliktavas pārvaldei.
Laikā, kad konkurence starp restorāniem ir sasniegusi kulmināciju un darba tirgū iestājusies nelabvēlīga situācija, kad algas līmenis ir samērā augsts, restorānu īpašniekiem vajag meklēt risinājumus kā var samazināt izdevumus. Restorānu lielāka daļa līdz šim brīdim cenšas kontrolēt noliktavas atlikumus un preču plūsmu, izmantojot daudz cilvēku resursu noliktavas uzskaitei. Noliktavas pārzinis cenšas pēc iespējas laicīgi un precīzi vest noliktavas uzskaiti, ievadīt un labot noliktavas uzskaites programmā ēdienu kalkulācijas kartes, pēc kurām notiek produktu norakstīšana katru darba dienu. Šis darbs prasa lielu uzmanību, rūpīgu noliktavas darbinieka darbu.
U_C_S piedāvā vienkāršotu noliktavas uzskaiti, neizmantojot kalkulācijas kartes noliktavas pārvaldē. Tā ir grūtāk kontrolēt preču kustību, bet 4 reizes samazinās darba izdevumi. Šī metode ir ļoti populāra ASV, kur sabiedriskās ēdināšanas iestādes daudz stingrāk kontrolē preču kustību pēc statistiskās analīzes metodes. Šinī gadījumā vajag aktīvi katru nedēļu vai mēnesi vērot attiecību starp pašizmaksu un pārdošanu. Gadījumā, ja šī attiecība procentuāli aug, tas nozīmē pašizmaksa aug straujāk nekā pārdošana. Tam par iemeslu varētu būt iepirkumu cenu pieaugums vai darbinieku ļaunprātība. Restorānu vadībai tad vajadzētu analizēt šo situāciju un veikt pasākumus pašizmaksas pieauguma cēloņu novēršanai.
Vienkāršotai noliktavas uzskaitei var ērti izmantot „StoreHouse Lite” programmatūru. Izmantojot šo moduli, var vispirms ieekonomēt daudz darba laika, jo ievadīt vajadzēs tikai iepirkumu dokumentus un inventarizācijas rezultātus. Tā mēs iegūstam atlikumus un summas par inventarizācijas periodu. Vēlāk šos datus var analizēt, salīdzinot ar datiem par iepriekšējo periodu. Tieši šī salīdzināšana paradīs finanšu rādītāju izmaiņu, no kuriem var taisīt secinājumus un pieņemt tālākus lēmumus.
Svarīgi ir tas ka uzņēmums ekonomē ne tikai pastāvīgās izmaksas, bet arī sākotnējā investīcija programmatūras iegādei samazinās vairāk, kā 3 reizēs. Šo metodi var ieteikt nelielam uzņēmumam, kafejnīcai ar nelielu sortimentu, vai dārgam restorānam, kurā ēdienu uzcenojums ir diezgan liels un nav tik svarīgi sekot precīzai un pilnai kalkulācijai, kas var neatmaksāties darba izmaksu segšanai.