Neviens uzņēmums nevar atļauties dīkstāves, kas rodas negadījumu vai lielu traucējumu dēļ. Lai saglabātu konkurētspēju un attaisnotu klientu, partneru un darbinieku cerības, uzņēmumam jānodrošina, lai biznesa pamat procesi būtu stabili un vienmēr sasniedzami. U_C_S  Serviss ir pilnvērtīgs biznesa uzturēšanas risinājums, kas nepieļauj dīkstāves, kurām ir liela negatīva ietekme.

U_C_S  servisa pakalpojumi ir sekojošie:

ieviešanas  darbības, kas paredzētas jaunu pakalpojumu vai iekārtu piegādei un sagatavošanu darbam;
apmācības darbi, kuru laikā tiek izskaidroti izvēlētā kursa materiāli un atvieglota to apguve;
maiņas
darbības, kas paredzētas mainīt vai papildināt pakalpojuma vai iekārtas parametrus, veicamās funkcijas, vietu, datus;
uzturēšanas
darbības, kas paredzētas pakalpojumu sniegšanas vai iekārtu darbības atjaunošanai;
konsultācijas 
piedāvājumi vai priekšlikumi, kas saistīti ar jautājumiem, uz kuriem nav sniegtas atbildes sistēmu lietotāja rokasgrāmatās;
remonts iekārtu funkcionēšanas atjaunošana, kam nepieciešama iekārtu komponenšu maiņa vai remonts;
profilakse periodiskas iekārtu darbības un stabilitātes pārbaudes;
kases lentu piegāde notiek pēc klienta pasūtījuma katru ceturtdienu.
U_C_S  Serviss sniedz IT sistēmu apkalpošanas pakalpojumus, kas nodrošina IT sistēmu darbu un pieejamību.
Pašreiz tiek veikta šādu IT sistēmu apkalpošana:

– r_keeper sistēmu kopums;

– StoreHouse;

– Ericsoft;

– Bio Time;

– Gymgest:

– Delivery;

– Microsoft Windows sistēmu kopums.

U_C_S ievieš klientu apkalpošanai paredzētos ITIL procesus. Šo procesu uzdevums – nodrošināt efektīvu klienta apkalpošanu, lai pakalpojums būtu pēc iespējas kvalitatīvāks, bojājumu novēršana būtu optimāla un dažādas tehniskās izmaiņas negatīvi neietekmētu pakalpojuma saņēmēju.

ITIL(Information Technology Infrastructure Library) – biznesa vadības teorija, kas orientēta uz darba optimizēšanu un kvalitātes nodrošināšanu IT uzņēmumos. Saīsinājums ir radies no sākotnējā ITIL varianta, kurā bija vairāki desmiti dažādu IT uzņēmumu procesu aprakstošu grāmatu – IT vadības bibliotēkas. ITIL atbilst visām ISO-9001 prasībām.

Pašreiz uzņēmumā darbojas šādi procesi:

Service desk (klientu apkalpošanas nodaļa) – ITIL tiek uzskatīts kā funkcija, kas nodod klientu pieprasījumus, bojājumus utt., uz citiem procesiem.
Incident management – incidentu (bojājumu) novēršana – šā procesa mērķis ir bojājumu gadījumā atjaunot pakalpojumu sniegšanu pēc iespējas īsākā laikā.
Problem management – problēmu (incidentu cēloņu) novēršana – šis process meklē bijušo vai potenciāli iespējamo bojājumu cēloņus un tos novērš.
Configuration management – konfigurāciju vadība – uzņēmuma vienotas tādas datubāzes (CMDB) uzturēšana, kurā ir nepieciešamā tehniskā dokumentācija.
Change management – izmaiņu vadība – nodrošina, lai dažādi darbi tiktu veikti, izvērtējot iespējamos riskus, saglabājot izmaiņas CMDB utt.

Pieteikties konsultācijai

Mēs piedāvājam restorāna LAN un WiFi tīklu optimizāciju, kas ietver:

  • Profesionālo MikroTik maršrutētāju uzstādīšanu un konfigurēšanu, lai pilnībā atbilstu Jūsu restorāna vajadzībām.
  • Iekšējā un publiskā LAN tīkla konfigurēšanu, lai nodrošinātu optimālu darbību un drošību, izmantojot MikroTik risinājumus.
  • Iekšējā un publiskā WiFi iestatīšanu un optimizēšanu, lai nodrošinātu augstu ātruma un stabilu tīkla darbību ar MikroTik tehnoloģijām.

Nepieciešamības gadījumā, palīdzēsim izvilkt vadus. Mūsu uzņēmumā strādā sertificētie speciālisti.

Galvenais mērķis ir nodrošināt Jūsu restorānam optimālu tīkla darbību, izmantojot MikroTik tehnoloģijas, tāpēc esam gatavi pielāgot pakalpojumus atbilstoši Jūsu prasībām un budžetam.

Pakalpojumu sniegšana notiek saskaņā ar stingrām U_C_S  Servisa iekšējām procedūrām. To ievērošana ļauj sniegt pakalpojumus ātri un efektīvi, maksimāli apmierinot klienta vajadzības.

1.Par visiem bojājumiem, incidentiem, pasūtījumiem klients paziņo U_C_S servisa palīdzības dienestam pa tālruni 67409465.

2.Konsultācijas jautājumos klientiem pieejama U_C_S  servisa līniju (tālr. 67409465).

3.Ja U_C_S serviss dienests nevar atrisināt klienta pieprasījumu pa tālruni 3-5 minūšu laikā, darbs tiek fiksēts un tas tiek nodots atbildīgajiem IT servisa nodaļas inženieriem, kuri tālāk to risina.

4.Ja IT servisa nodaļas inženieri nevar atrisināt problēmu, tie nodod darbu R&D (angļu val. – research and development) nodaļai.

5.Pēc risinājuma izstrādes R&D nodaļā, IT servisa darbinieki veic nepieciešamus darbus pie klienta.

Pakalpojumu sniegšanas laiks:

Visi U_C_S  servisa pakalpojumi tiek sniegti darba dienās no 9:00 līdz 18:00.
Uzturēšanas pakalpojums, kad klients nevar turpināt darbību, tiek sniegts katru dienu visu diennakti.
U_C_S  servisa pakalpojumi var tikt arī sniegti ārpus darba laika saskaņā ar apkalpošanas līguma noteikumiem.

Izejmateriālu pasūtīšana:

Izejmateriālus var pasūtīt, izmantojot mūsu mājas lapu, vai piezvanot pa tālr. 67409465. Izejmateriālu piegāde notiek tikai ceturtdienās un piektdienās. Gadījumā ja klients vēlās saņemt pasūtījumu ātrāk, tad to ir iespējams saņemt U_C_S  ofisā.

Apkalpošanas veidi

U_C_S  serviss piedāvā divu veidu apkalpošanas līgumus – ar pilno abonēšanas maksu un programmatūras abonēšanas maksu.
Apkalpošana ar abonentmaksu.

Par ikmēneša abonēšanas maksu U_C_S serviss uzņēmās sekojošās saistības:

–  Reģistrēt klienta kases sistēmas bojājumus gan darba gan ārpus darba laika, darbadienās un brīvdienās.
–  Reģistrēt pārejos pieprasījumus (konsultācijas, izejmateriālu pasūtījumi) no klienta darbadienās darbalaikā.
–  Nodrošināt kases sistēmas bojājumu novēršanu trīs stundu laikā no izsaukuma saņemšanas brīža.
–  Nodrošināt pārējo pieprasījumu (konsultācijas, esošās sistēmas konfigurācijas izmaiņas) izpildi 48 stundu laikā no pieprasījuma saņemšana brīža.
–  Nodrošināt klientam iekārtas no U_C_S rezerves fonda, klienta iekārtas remonta laikā.
–  Konsultēt klientu telefoniski un izmantojot attālinātas pieejas tehnoloģijas visos saistītos ar sistēmas darbību jautājumos.
–  Veikt apkalpojamo iekārtu tehnisko profilaksi.
–  Piemērot atlaidi uz papildus darbu (esošas sistēmas konfigurācijas izmaiņas) stundas likmi.
–  Ikmēneša abonēšanas maksā ir iekļautas programmnodrošinājuma jaunākas versijas.
–  Ikmēneša abonēšanas maksā ir iekļauti transporta izdevumi un U_C_S servisa pārstāvja darbs kases sistēmas darbības atjaunošanai un konsultācijām.
Ikmēneša abonentmaksa tiek aprēķināta, pamatojoties uz klienta objektā esošajām iekārtām un programmatūru.

U_C_S  Helpdesk programma

Lai ielādētu U_C_S Helpdesk programmu ir jāizmanto Internet Explorer pārlūkprogramma. Lai lejupielādētu spiežam šeit.

– Saglabājam programmu uz cietā diska.

– Palaižam programmu

– Nosaucam ekrānā redzamo Identifikācijas numuru U_C_S darbiniekam.

Ja ir jautājumi, droši zvaniet uz U_C_S  servisa līnijas numuru 67409465.