Neviens uzņēmums nevar atļauties dīkstāves, kas rodas negadījumu vai lielu traucējumu dēļ. Lai saglabātu konkurētspēju un attaisnotu klientu, partneru un darbinieku cerības, uzņēmumam jānodrošina, lai biznesa pamat procesi būtu stabili un vienmēr sasniedzami. UCS Serviss ir pilnvērtīgs biznesa uzturēšanas risinājums, kas nepieļauj dīkstāves, kurām ir liela negatīva ietekme.
UCS servisa pakalpojumi ir sekojošie:
ieviešanas | darbības, kas paredzētas jaunu pakalpojumu vai iekārtu piegādei un sagatavošanu darbam; |
apmācības | darbi, kuru laikā tiek izskaidroti izvēlētā kursa materiāli un atvieglota to apguve; |
maiņas |
darbības, kas paredzētas mainīt vai papildināt pakalpojuma vai iekārtas parametrus, veicamās funkcijas, vietu, datus;
|
uzturēšanas |
darbības, kas paredzētas pakalpojumu sniegšanas vai iekārtu darbības atjaunošanai;
|
konsultācijas |
piedāvājumi vai priekšlikumi, kas saistīti ar jautājumiem, uz kuriem nav sniegtas atbildes sistēmu lietotāja rokasgrāmatās;
|
remonts | iekārtu funkcionēšanas atjaunošana, kam nepieciešama iekārtu komponenšu maiņa vai remonts; |
profilakse | periodiskas iekārtu darbības un stabilitātes pārbaudes; |
kases lentu piegāde | notiek pēc klienta pasūtījuma katru ceturtdienu. |
Pašreiz tiek veikta šādu IT sistēmu apkalpošana:
– r_keeper kases sistēmu kopums, mini_rk kases sistēmu kopums, UCS miniPOS kases sistēmas;
– StoreHouse;
– Ericsoft;
– Bio Time;
– WellBy:
– Microsoft Windows sistēmu kopums.
UCS ievieš klientu apkalpošanai paredzētos ITIL procesus. Šo procesu uzdevums – nodrošināt efektīvu klienta apkalpošanu, lai pakalpojums būtu pēc iespējas kvalitatīvāks, bojājumu novēršana būtu optimāla un dažādas tehniskās izmaiņas negatīvi neietekmētu pakalpojuma saņēmēju.
ITIL(Information Technology Infrastructure Library) – biznesa vadības teorija, kas orientēta uz darba optimizēšanu un kvalitātes nodrošināšanu IT uzņēmumos. Saīsinājums ir radies no sākotnējā ITIL varianta, kurā bija vairāki desmiti dažādu IT uzņēmumu procesu aprakstošu grāmatu – IT vadības bibliotēkas. ITIL atbilst visām ISO-9001 prasībām.
Pašreiz uzņēmumā darbojas šādi procesi:
Service desk (klientu apkalpošanas nodaļa) – ITIL tiek uzskatīts kā funkcija, kas nodod klientu pieprasījumus, bojājumus utt., uz citiem procesiem.
Incident management – incidentu (bojājumu) novēršana – šā procesa mērķis ir bojājumu gadījumā atjaunot pakalpojumu sniegšanu pēc iespējas īsākā laikā.
Problem management – problēmu (incidentu cēloņu) novēršana – šis process meklē bijušo vai potenciāli iespējamo bojājumu cēloņus un tos novērš.
Configuration management – konfigurāciju vadība – uzņēmuma vienotas tādas datubāzes (CMDB) uzturēšana, kurā ir nepieciešamā tehniskā dokumentācija.
Change management – izmaiņu vadība – nodrošina, lai dažādi darbi tiktu veikti, izvērtējot iespējamos riskus, saglabājot izmaiņas CMDB utt.
Mēs piedāvājam restorāna LAN un WiFi tīklu optimizāciju, kas ietver:
- Profesionālo MikroTik maršrutētāju uzstādīšanu un konfigurēšanu, lai pilnībā atbilstu Jūsu restorāna vajadzībām.
- Iekšējā un publiskā LAN tīkla konfigurēšanu, lai nodrošinātu optimālu darbību un drošību, izmantojot MikroTik risinājumus.
- Iekšējā un publiskā WiFi iestatīšanu un optimizēšanu, lai nodrošinātu augstu ātruma un stabilu tīkla darbību ar MikroTik tehnoloģijām.
Nepieciešamības gadījumā, palīdzēsim izvilkt vadus. Mūsu uzņēmumā strādā sertificētie speciālisti.
Galvenais mērķis ir nodrošināt Jūsu restorānam optimālu tīkla darbību, izmantojot MikroTik tehnoloģijas, tāpēc esam gatavi pielāgot pakalpojumus atbilstoši Jūsu prasībām un budžetam.
Pakalpojumu sniegšana notiek saskaņā ar stingrām UCS Servisa iekšējām procedūrām. To ievērošana ļauj sniegt pakalpojumus ātri un efektīvi, maksimāli apmierinot klienta vajadzības.
1.Par visiem bojājumiem, incidentiem, pasūtījumiem klients paziņo UCS servisa palīdzības dienestam pa tālruni 67409465.
2.Konsultācijas jautājumos klientiem pieejama UCS servisa līniju (tālr. 67409465).
3.Ja UCS serviss dienests nevar atrisināt klienta pieprasījumu pa tālruni 3-5 minūšu laikā, darbs tiek fiksēts un tas tiek nodots atbildīgajiem IT servisa nodaļas inženieriem, kuri tālāk to risina.
4.Ja IT servisa nodaļas inženieri nevar atrisināt problēmu, tie nodod darbu R&D (angļu val. – research and development) nodaļai.
5.Pēc risinājuma izstrādes R&D nodaļā, IT servisa darbinieki veic nepieciešamus darbus pie klienta.
Pakalpojumu sniegšanas laiks:
Visi UCS servisa pakalpojumi tiek sniegti darba dienās no 9:00 līdz 18:00.
Uzturēšanas pakalpojums, kad klients nevar turpināt darbību, tiek sniegts katru dienu visu diennakti.
UCS servisa pakalpojumi var tikt arī sniegti ārpus darba laika saskaņā ar apkalpošanas līguma noteikumiem.
Izejmateriālu pasūtīšana:
Izejmateriālus var pasūtīt, izmantojot mūsu mājas lapu, vai piezvanot pa tālr. 67409465. Izejmateriālu piegāde notiek tikai ceturtdienās un piektdienās. Gadījumā ja klients vēlās saņemt pasūtījumu ātrāk, tad to ir iespējams saņemt UCS ofisā.
Apkalpošanas veidi
UCS serviss piedāvā divu veidu apkalpošanas līgumus – ar pilno abonēšanas maksu un programmatūras abonēšanas maksu.
Apkalpošana ar abonentmaksu.
Par ikmēneša abonēšanas maksu UCS serviss uzņēmās sekojošās saistības:
– Reģistrēt klienta kases sistēmas bojājumus gan darba gan ārpus darba laika, darbadienās un brīvdienās.
– Reģistrēt pārejos pieprasījumus (konsultācijas, izejmateriālu pasūtījumi) no klienta darbadienās darbalaikā.
– Nodrošināt kases sistēmas bojājumu novēršanu trīs stundu laikā no izsaukuma saņemšanas brīža.
– Nodrošināt pārējo pieprasījumu (konsultācijas, esošās sistēmas konfigurācijas izmaiņas) izpildi 48 stundu laikā no pieprasījuma saņemšana brīža.
– Nodrošināt klientam iekārtas no UCS rezerves fonda, klienta iekārtas remonta laikā.
– Konsultēt klientu telefoniski un izmantojot attālinātas pieejas tehnoloģijas visos saistītos ar sistēmas darbību jautājumos.
– Veikt apkalpojamo iekārtu tehnisko profilaksi.
– Piemērot atlaidi uz papildus darbu (esošas sistēmas konfigurācijas izmaiņas) stundas likmi.
– Ikmēneša abonēšanas maksā ir iekļautas programmnodrošinājuma jaunākas versijas.
– Ikmēneša abonēšanas maksā ir iekļauti transporta izdevumi un UCS servisa pārstāvja darbs kases sistēmas darbības atjaunošanai un konsultācijām.
Ikmēneša abonentmaksa tiek aprēķināta, pamatojoties uz klienta objektā esošajām iekārtām un programmatūru.
Lai ielādētu UCS Helpdesk programmu ir jāizmanto Internet Explorer pārlūkprogramma. Lai lejupielādētu spiežam šeit.
– Saglabājam programmu uz cietā diska.
– Palaižam programmu
– Nosaucam ekrānā redzamo Identifikācijas numuru UCS darbiniekam.
Ja ir jautājumi, droši zvaniet uz UCS servisa līnijas numuru 67409465.
- Lasiet r_keeper kases sistēmas lietošanas rokasgrāmatu, uzklikšķinot šeit.
- Lasiet r_keeper WOLT/BOLT kases daļas konfigurācijas pamācību, uzklikšķinot šeit.
- Lasiet r_keeper WOLT/BOLT menedžera daļas konfigurācijas pamācību, uzklikšķinot šeit.
- Read r_keeper WOLT/BOLT configuration. Manager station, click here.
- Read r_keeper WOLT/BOLT configuration. POS station, click here.